Novodobý koníček, který se pomalu mění ve výnosný byznys. Blogování!
22.5.2017 - redakce Babinet.cz
To, že se naše doba mění, stejně jako formy komunikace a nástroje k oslovení zákazníků, to je nám jasné, píše se o tom všude a neustále. Ale jak vnímá blogery a blogerky marketingový trh? Jsou to stále levní pisálci, co za nějaký ten balíček napíšou článek? A má takto napsaný článek nějakou úroveň a hlavně význam? To je téma, které nyní všechny zajímá.
Jako v každé profesi nejprve musíme rozeznat a odlišit různé typy blogerů a blogerek. Nejde jen o dosah jejich článků (příspěvků) a počet lidí, které jimi osloví, ale musíme se hlavně podívat na to, jakou cílovou skupinu oslovují, jaký věkový průměr čte jejich profily, a také by nás mělo zajímat, jestli oslovují celou Českou republiku, nebo jen některé oblasti.
U nás je zatím převažujícím typem blogerky mladá žena, která většinou začala psát své blogy a spravovat své facebokové stránky na mateřské, kdy hledala nějakou cestu ze stereotypu a stále se opakujících úkonů okolo dětí. Většinou je to velmi aktivní, ve své bývalé profesi úspěšná žena, která prostě musela v tomto období svou energii někam nasměrovat.
Dalším důležitým kritériem je, jak jsou tyto blogerky svými fanoušky vnímány. Můžou být rádkyněmi, pomocnicemi a inspirátorkami, nebo jen těmi holkami, které se rády předvádějí.
Celý článek na: http://babinet.cz/clanek-20295-novodoby-konicek-ktery-se-pomalu-meni-ve-vynosny-byznys-blogovani.html