Blog

Previous Next

Chutná výzva s Pavlem Caltou a Zottarellou

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení
 

Zapojovat influencery i fanoušky se snaží nově také společnost Zott v komunikaci značky sýrů Zottarella. V dubnu poprvé značka spustila rozsáhlou kampaň v online prostředí.

Kampaň s názvem „Chutná výzva“ probíhá současně na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Kromě sociálních sítí částečně kampaň doplňuje také komunikace na prodejnách. Zott na konceptu kampaně spolupracoval se slovenskou agenturou Socialists.

V první fázi kampaně si vždy tři známí foodblogeři v dané zemi vylosovali celebritu, ke které pak přišli domů uvařit podle toho, co lednice celebrity obsahuje. V České republice byly vybrány foodblogerky Báru (Máma v kuchyni), Koko (Menu domů by Koko) a Vendy (Vaříme s Vendy). Za celebrity v ČR byly vybrány zpěvák Pavel Calta, fitness trenérka a moderátorka Hana Kynychová a česká tenistka Andrea Hlaváčková.

Jejich úkolem bylo primárně zapojit právě Zottarelu a vymyslet originální improvizovaný recept. Ve druhé části se do kampaně mohou zapojit také fanoušci. Zottarella je vyzývá, aby poslali fotku své lednice. Z obsahu jejich lednice pak bloggeři vymyslí variaci receptů. Pokud se zapojí ve vymýšlení receptů i diváci, mohou vyhrát večeři s oblíbeným foodblogerem.

https://www.mediaguru.cz/2017/05/kampani-s-influencery-na-ceskem-trhu-pribyva/

 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Kontakty

NAKLADATEL KUCHAŘKY

VENDY PRODUCTION s.r.o.
Za Rybníčkem 481, Strančice, 251 63
IČ: 04971647
DIČ: CZ04971647

 

Bankovní spojení: 4222987339/0800 Česká spořitelna

KUCHAŘKA, AUTORKA KNIHY A BLOGU

Vendula Špetlíková